[/vc_column_inner]

Social Media

Info

Društveni mediji su kompjuterski posredovane tehnologije.

Cilj im je da olakšavaju kreiranje i razmenu:

INFORMACIJA – IDEJA – INTERESA i

drugih oblika izražavanja putem virtuelnih zajednica i mreža.

Raznolikost stand-alone i built-in društvenih medija uvodi izazove u definisanje.

Društveni mediji su interaktivne web 2.0 internet-based aplikacije

Sadržaj koji generišu korisnici, kao što su tekstualne poruke ili komentari, digitalne fotografije ili video zapisi, i ti pomenuti podaci dobijeni kroz sve onlajn interakcije, su žila kucavica društvenih medija. Korisnici kreiraju profile koji su dizajnirani i održavani u organizaciji društvenih medija. Društveni mediji omogućavaju razvoj društvenih mreža u cilju povezivanje korisnika.

Upotreba web-based tehnologije, desktop računara i mobilnih tehnologija (npr, smartphonovi i tablet računari) stvorila je visoko interaktivne platforme kroz koje pojedinci, zajednice i organizacije mogu da dele, kreiraju, diskutuju, i izmeni sadržaj koji generišu korisnici ili sadržaj objavljen na mreži.

Uvedene su značajne promene u komunikaciji između kompanija, organizacija, zajednica i pojedinaca. Društveni mediji su promenili način na koji pojedinci i velike organizacije komuniciraju. Ove promene su u fokusu i u novom području studija.

Jedno istraživanje u Americi je pokazalo da 84 odsto adolescenata ima Facebook nalog. Preko 60% njih od 13 – 17 godina starosti imaju najmanje jedan profil na društvenim mrežama, a mnogi provode više od 2h dnevno na društvenim mrežama.

Prema podacima Nielsen agencije korisnici interneta nastavljaju da provode više vremena društvenim medijima, nego na bilo kojoj drugoj vrstu sajtova zajedno.

Prednosti učešća u društvenim medijima su postale ne samo društveno deljenje sadržaja, već da građenje reputacije i dovođenje sebe u mogućnost karijere i prihoda.

Društveni mediji se razlikuju od tradicionalnih outdoor, elektronskih i papirnih medija najmanje po:

kvalitetu – dosegu – frekvenciji ponavljanja – upotrebljivosti – neposrednosti – stalnosti.

Društveni mediji rade u neverovatnom prenosnom sistemu – mnogim izvorima & mnogim prijemnicima. Ovo je u suprotnosti sa tradicionalnim medijima su i dalje u okviru MONO prenosa – jedan izvor mnogih prijemnika.

Posmatrači su primetili niz pozitivnih i negativnih uticaja korišćenja društvenih medija i mreža. Socijalni mediji mogu da pomognu da se poboljša pojedincima osećaj povezanosti sa realnim ili online zajednicama. Istovremeno, društveni mediji su IZUZETNO EFIKASAN kanal komunikacije (ili marketinški alat) za korporacije, preduzetnike, neprofitne organizacijame, uključujući i grupe za zastupanje i političke partije, pa čak i vlade.

Web Digitizer ™ (Wiki)

PONUDA

INFO

*NOVO – FACEBOOK BUSINESS MULTIPLE LOCATIONS – samo za pakete 2 i 3!

FACEBOOK POST REACH – Broj ljudi koji će videti POST na Vašoj stranici

FACEBOOK PAGE LIKES – Broj novih fanova (ljudi koji će pratiti Vaše objave) u datom periodu

POST per month – Minimalni broj postova u 1 mesecu koje ćemo objavljivati na Vašoj stranici

FOTOGRAFISANjE – Profesionalno fotogorafisanje najbitnijih elemenata Vašeg biznisa koji su KRUCIJALNI za profesionalno predstavljanje Vašeg biznisa na društvenim mrežama zajedno sa tretiranjem fanova, odnosno followera

OBRADA SLIKA – Obrada – editovanje slika i prilagođavanje pomenutih postovima na društvenim mrežama kojima su namenjene (Illustrator/Photoshop/PowerPoint/Loonapix/Funny.pho.to)

KRATKOROČNA STRATEGIJA – Strategija na nivou od 1 nedelje do 1 mesec

DUGOROČNA STRATEGIJA – Strategija na nivou od 3 meseca – 12 meseci i duže (*nemoguće za Social Media Planning)

KONTENT – Promenljivi kontent postova na društvenim mrežama koji se sastoji kombinovano od više faktora kao što su: brending, akcije i promocije, distinktivne prednosti Vašeg biznisa u odnosu na konkurente, proizvodi i usluge Vašeg biznisa sa najvećom maržom, hitovi…

FACEBOOK ADV – Facebook oglašavanje koje se sastoji iz 2 kontinuirana pravca:

  1. Facebook PAGE PROMO – Promocija Vašeg Page na Facebook društvenoj platformi (mreži), tzv. SKUPLjANjE targetiranih fanova koji imaju interes da posete ili koriste Vaš biznis
  2. Facebook POST BOOST – Promocija POST-a sa Vašeg Page na Facebook i Instagram društvenoj platformi (mreži), tzv. TRETIRANjE targetiranih fanova koji imaju interes da posete ili koriste Vaš biznis

INSTAGRAM ADV – Instagram POST PROMO – Promocija POST-a sa Vašeg Instagram Business Profila na Instagram društvenoj platformi (mreži), tzv. TRETIRANjE targetiranih fanova koji imaju interes da posete ili koriste Vaš biznis

METRIKA & IZVEŠTAJI – Izveštaji o rastu popularnosti Vašeg biznisa na društvenim mrežama, kao i izveštaji o trošku plaćanja trećim licima za oglašavanje (Facebook, TripAdvisor, FourSquare, Google)

ponuda

PAKETI

PAKET 1
PAKETI

PAKET 2
PAKETI

PAKET 3
PAKETI

 

 

 

 

Web Digitizer Doo ™